back

Про пенсійне забезпечення в умовах обмежувальних заходів

23 березня 2020

 

В умовах карантину, згідно рішення Уряду України і органів місцевого самоврядування, прийом громадян в Срібнянському сервісному центрі Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській обмежується (фахівцями сервісного центру оформляється тільки допомога на поховання).

 

Існує можливість вирішити більшість пенсійних питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua):

* подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;

* отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
* перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
* провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
* подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
* подати звернення (пропозицію тощо);
* активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

 

Для вирішення індивідуальних питань працює телефон «гарячої лінії» сервісного центру   2-62-35.

Підготовлено за матеріалами Пенсійного фонду України.