Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://sribadm.cg.gov.ua/old
back

Про роботу зі зверненнями громадян в І півріччі 2019 року

05 липня 2019

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Срібнянською районною державною адміністрацією здійснюються заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань. Щодня тримається на контролі та забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання. Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

 

За І півріччя 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 37 письмових звернень громадян, з них 22 звернень надіслані обласною державною адміністрацією (Урядова гаряча лінія), інші 15 звернень надійшли від заявників. Основні питання, що порушувалися у зверненнях стосувалися: соціальної допомоги, земельних відносин. На особистому прийомі керівництва райдержадміністрації надійшло 16 звернень (працевлаштування, виплата монетизованої субсидії, надання соціальних послуг, та інші). На всі звернення надані ґрунтовні відповіді та роз`яснення у строки, встановлені законодавством, проведена відповідна робота.

 

З метою підвищення ефективності роботи  районної державної адміністрації зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами  чинного законодавства України за І півріччя 2019 року  керівництвом районної державної адміністрації та керівниками її структурних підрозділів згідно затвердженого графіку проведено 12  прямих  телефонних ліній з населенням району. Всього громадянами було порушено 18 питань, які стосувалися пільгового перевезення пенсіонерів району, надання соціальної допомоги та інші. Громадянам надані ґрунтовні роз’яснення на порушені ними питання згідно вимог діючого законодавства.

 

На засіданні колегії районної державної адміністрації розглядалось питання «Про стан виконання в районі  Указу Президента України від  07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» за підсумками 2018 року» та «Про підсумки роботи районної державної адміністрації по виконанню Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи, щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» за І квартал 2019 року». За результатами розгляду даних питань видано відповідні розпорядження голови районної державної адміністрації.

 

До органів місцевого самоврядування району (Васьковецької сільської та Срібнянської селищної рад) надійшло 740 письмових звернень, на особистому прийомі (в.о.старост, голови, секретарів виконкомів сільської, селищної рад) – 460 звернень громадян.

Громадяни зверталися з питаннями, що стосуються соціального захисту (оформлення субсидій), земельних відносин, праці, житлово-комунального господарства, оформлення спадщини та інші.

 

В.о. старост, секретарями сільської, селищної рад проводиться робота з мешканцями відповідних населених пунктів щодо вирішення проблем з якими вони приходять до органів місцевого самоврядування. Надаються роз`яснення, проводяться відповідні заходи по усуненню причин, що породжують заяви і скарги громадян.

З метою створення умов для реалізації громадянами конституційного права на письмове звернення, особистий прийом, кожен заявник отримує обґрунтовану відповідь, забезпечується, за бажанням заявника,  можливістю брати  участь особисто у  розгляді  його звернення.

Випадки притягнення до відповідальності посадових осіб за  недотримання вимог законодавства України з питань розгляду звернень громадян в Срібнянській  районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування району у І півріччі 2019 року відсутні.

 

В районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування  особистий прийом громадян здійснюється посадовими особами відповідно до затверджених графіків. Ведуться журнали особистого прийому громадян.   

Графіки прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій, сільської та селищної рад доведені до мешканців району шляхом розміщення  їх на дошках оголошень та на сайті райдержадміністрації. Громадяни можуть реалізувати своє право на звернення до органів влади та місцевого самоврядування у зручний для них час, як за місцем проживання, так і під час виїзних заходів.

 

Конституція України надає громадянам право вносити до органів влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян свої пропозиції, викривати недоліки в роботі, оскаржувати неправомірні дії посадових осіб.

Звернення громадян забезпечують постійний зв'язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблеми суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної, правової держави.