Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://sribadm.cg.gov.ua/old
back

До районної державної адміністрації надійшло понад 2 тис. вхідних документів

10 жовтня 2018

 

2056 вхідних документів надійшло до районної державної адміністрації для розгляду, протягом січня-вересня поточного року. Така інформація надана відділом організаційної роботи, діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації.

Це на 197 документів більше відповідного періоду минулого року; 33 письмових звернень громадян (у порівнянні з минулим періодом – на 30 листів менше); зареєстровано та відправлено 2248 вихідних інформацій, що на 106 інформацій більше відповідного періоду минулого року.

Протягом 9 місяців 2018 року забезпечувалось своєчасне друкування, розмноження і доведення до виконавців розпоряджень голови районної державної адміністрації, протокольних доручень засідань Колегії районної державної адміністрації, інших директивних документів та доручень розширених і оперативних нарад, які проводять голова райдержадміністрації.

За січень-вересень 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 832 контрольних документів, в тому числі:

- 26 розпоряджень голови облдержадміністрації;

- 47 доручень голови та заступників голови облдержадміністрації;

- 11 протоколів;

- 746 інших контрольних документів.

Надіслано 2943 контрольних інформацій, з них 1278 - в обласну державну адміністрацію та 1665 – в обласні управління й відділи та іншим адресатам.

За 9 місяців 2018 року головою райдержадміністрації видано 274 розпоряджень з основної діяльності, що на 42 розпорядчих документів менше відповідного  періоду минулого року, взято на контроль 15 розпоряджень.

Відділи, управління, сектори райдержадміністрації та служби підготували наступну кількість розпоряджень з основної діяльності:

  • відділ освіти – 15 ;
  • відділ організаційної роботи, діловодства та контролю апарату районної державної адміністрації – 23;
  • відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації – 21;
  • відділ ведення державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації – ;
  • головний спеціаліст-юрисконсульт апарату районної державної адміністрації – 6;
  • головний спеціаліст взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи та з питань надзвичайних ситуацій апарату районної державної адміністрації – 12;
  • відділ агропромислового та економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації – 89;
  • служба у справах дітей районної державної адміністрації – 10;
  • відділ культури і туризму районної державної адміністрації – 4;
  • сектор у справах сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації – 33;
  • сектор містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації – 13;
  • архівний сектор – 2;
  • управління соціального захисту населення – 14;
  • районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 1;
  • РЦСССДМ – 1;
  • фінансовий відділ районної державної адміністрації – 2;
  • державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань районної державної адміністрації – 3;
  • головний спеціаліст по роботі з персоналом апарату районної державної адміністрації – 11.

За підсумками проведення засідань Колегії районної державної адміністрації прийнято 18 розпоряджень, які перебувають на постійному контролі, оформлено 9 протоколів, два витяги із протоколу засідання членів Колегії районної державної адміністрації, одна узагальнююча інформація, розглянуто 25 питань.

На особливому контролі перебуває стан виконання Указів Президента України. Протягом 9 місяців 2018 року з метою  виконання Указів Президента України прийнято 10 розпоряджень голови районної державної адміністрації.  

Забезпечувався постійний контроль за оперативним проходженням документів: Указів і розпоряджень Президента України, Законів України, постанов Верховної Ради, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, рішень обласної ради, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, розпоряджень голови районної державної адміністрації, рішень районної ради. Вносились, при необхідності, пропозиції з цих питань керівництву районної державної адміністрації.

Здійснювався контроль за своєчасним відправленням інформацій про виконання документів облдержадміністрації, її відділів, управлінь. Систематично інформували керівництво райдержадміністрації з цих питань, щомісячно готувалися узагальнюючі матеріали з питань документообігу документів.

Забезпечено своєчасну підготовку і відправлення протоколів Колегій (9) райдержадміністрації та копій розпоряджень голови районної державної адміністрації до облдержадміністрації.

Протягом звітного періоду головою районної державної адміністрації проведено 30 нарад за участю керівників управлінь і відділів, розглянуто 192 питання, дано відповідні доручення із різними термінами виконання. Щотижня відділом діловодства та контролю готувалися протоколи нарад із переліками даних доручень та надавалися виконавцям; щоквартально здійснювався моніторинг стану їх виконання із подальшим наданням, у разі необхідності, письмових інформацій.

Щомісячно готувався аналіз документообігу службових документів, що надійшли до районної державної адміністрації і вносилися, при необхідності, пропозиції з цих питань керівництву апарату.

Забезпечувалося своєчасне і якісне формування справ згідно з номенклатурою справ, відбір та впорядкування справ постійного та тимчасового зберігання.

Протягом 9 місяців 2018 року до районної державної адміністрації надійшло на розгляд 36 запитів на публічну інформацію, скеровані електронною поштою. Запити на отримання публічної інформації розглянуто у термін, передбачений Законом України від 13.01.11 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації». Два запити було перенаправлено належному розпоряднику інформації з одночасним повідомленням запитувача.