Срібнянська РДА
    Анонси












     
     
     
     
     
     
     
     
     
     


    Я МАЮ ПРАВО

    Актуальні питання щодо звернень громадян

    Назад

    З метою доступності звернень громадян району до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування доводимо до відома контактні дані підприємств, установ та організацій Срібнянського району

    вересень 2018 року

    Список номерів телефонів та керівників підприємств, установ, організацій Срібнянського району.doc

     

     


     

     

    Який порядок розгляду звернень громадян у Срібнянській районній державній адміністрації?

    Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, посадових і службових осіб цих органів, які зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Статтею 19 Закону України "Про звернення громадян" визначено, зокрема, у разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу. 

    Як правильно оформити звернення?

    Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, електронної поштової адреси (відомості про інші засоби зв’язку), викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, дата подання звернення. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. У разі коли для розгляду електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з усним або письмовим зверненням.

    В якій термін розглядається звернення?

    Згідно з положеннями статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. 

    Назад



    Погода
     
     
     
     
     
    18 Вересня 2018 09:22
    17 Вересня 2018 09:09
    17 Вересня 2018 08:11
    11 Вересня 2018 08:24
    10 Вересня 2018 08:13
    06 Вересня 2018 15:04
    06 Вересня 2018 08:27
    05 Вересня 2018 11:35
    03 Вересня 2018 15:56
    22 Серпня 2018 15:39
    20 Серпня 2018 15:04
    17 Серпня 2018 12:56

    На чому Ви економите?