Срібнянська РДА
Анонси













Розгляд звернень

Назад



Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік.doc ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2016 року


ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року


ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за 2014 рік

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2014 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за ІІ квартал 2014 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2014 року


ЗВІТ про стан роботи із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2013 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за ІІ квартал 2013 року

Про підсумки розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації за I квартал 2013 року

Про підсумки розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації за 2012 рік

Про підсумки розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації за IIІ квартал 2012 року

Про підсумки розгляду звернень громадян у  районній державній адміністрації  за IІ квартал 2012 року

Про підсумки розгляду звернень громадян у  районній державній адміністрації  за I квартал 2012 року


Про забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування


Аналізуючи стан роботи із зверненнями громадян за січень-червень 2011 року, необхідно зазначити, що у Срібнянському районі вживаються відповідні заходи щодо виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гаран¬тування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, створення належних умов для реалізації громадянами конституційного права на звернення. Робота із зверненнями громадян є пріоритетним напрямом роботи як районної державної адміністрації в цілому, так і управлінь, відділів, виконкомів сільських та селищних рад зокрема. Керівництвом райдержадміністрації створено належні умови для роботи зі зверненнями, постійно вживаються заходи щодо її вдосконалення .

Обов’язки з координації роботи покладено на юридичний відділ апарату райдержадміністрації як на підрозділ, який найбільш компетентний в питаннях законодавства. Робота із зверненнями громадян активізувалася і набула нових форм з прийняттям Указу Президента України. Відповідно до вимог Указу здійснено всі організаційні заходи щодо виконання його положень. В райдержадміністрації ще в 2008 році створено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації, відповідно до змін в керівництві райдержадміністрації поновлено склад зазначеної комісії та проводяться її засідання. Згідно з пунктом 6 Указу Президента України головою райдержадміністрації та його заступниками здійснюються прийоми громадян чотири рази на місяць кожним, у тому числі, два виїзні.

На виконання цього ж пункту зазначеного Указу переглянуто та розпорядженням голови райдержадміністрації затверджено графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. Графіки прийому громадян доведено до відома населення району через сільські та селищні ради, розміщено на офіційному сайті райдержадміністрації.

Голова райдержадміністрації практично щоденно спілкується з населенням району з актуальних питань діяльності органів влади та вирішення нагальних проблем жителів.

Для зручності населення забезпечено функціонування „гарячої” телефонної лінії. Про дні, години, номери телефонів, за якими можна поспілкуватися з відповідною посадовою особою, мешканці району повідомляються заздалегідь через районну газету „Срібнянщина”. Питання, які порушуються громадянами під час такого спілкування, враховуються в практичній роботі .

Особистому прийому громадян в райдержадміністрації надається особлива увага. Всі звернення, які надходять під час особистих прийомів, належним чином реєструються і контролюється їх виконання.

Виїзні прийоми голови райдержадміністрації проходять за участю керівників окремих управлінь та відділів райдержадміністрації, районних служб, зокрема управління праці та соціального захисту населення, управління Пенсійного фонду України в Срібнянському районі, відділу освіти тощо. Найболючіші питання, що порушувалися по ремонту доріг, виплаті заборгованості по заробітній платі, оренді земельних та майнових паїв, газифікації населених пунктів, отримання земельних ділянок у власність.

За січень-червень райдержадміністрації надійшло 24 письмових звернень, що на 2 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року. Через секретаріат Президента України до адміністрації надійшло 1 звернення, скеровані обласною державною адміністрацією – 1.

З них 2 – депутатських звернення, в яких порушено питання вирішення земельних спорів, питання діяльності газети „Срібнянщина”, 1 – депутатський запит щодо повідомлення працівників про розмір заробітної плати.

В іншх зверненнях громадян піднімалися питання ремонту дороги по вул. Садова в смт. Срібне, приватизації земельних ділянок, виплати надбавки за вислугу років медичним працівникам, питання визначення місця проживання малолітньої дитини та ін.

Всі звернення розглянуті керівництвом райдержадміністрації, найбільш проблемні виносилися на засідання комісій, надавалися окремі доручення начальникам управлінь та відділів, в окремих випадках проводилися виїзди до заявників на місце для вирішення порушених в зверненнях питань.

Більшість питань вирішено позитивно, частина знаходиться на стадії розгляду, направлені відповідні доручення, по інших зверненнях надано вичерпні роз’яснення з урахуванням вимог чинного законодавства.

На особистому прийому у керівництва райдержадміністрації побувало 72 громадяни.

Звернення від інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання "Мати - героїня", багатодітних родин розглядаються головою адміністрації , їх вирішення перебуває на особливому контролі.

Колективних звернень від жителів району зареєстровано 6. Розгляд колективних звернень, що надходять на адресу адміністрації, перебувають на постійному контролі. При їх розгляді практикуються виїзди відповідальних працівників на місця, зустрічі із заявниками. В колективних зверненнях порушувалися питання перевезення пасажирів за маршрутом „Срібне-Чернігів”, питання щодо незаконного зменшення розміру заробітної плати, щодо прожу алкогольних напоїв учням Сокиринського ПАЛ тощо.

Здійснюється аналіз змісту, причин звернень, вживаються заходи щодо попередження виникнення скарг.

У розрізі структурних підрозділів районної державної адміністрації, районних служб найбільша кількість звернень громадян була направлена для розгляду управлінню праці та соціального захисту населення, управління Пенсійного фонду в районі, відділу Держкомзему в Срібнянському районі, Срібнянському районному центру зайнятості населення, юридичному відділу апарату райдержадміністрації.

З початку року до райдержадмніістрації надійшло 864 звернення лише з питань землекористування, переоформлення земельних паїв. Кількість таких звернень є стабільно значною, що пояснюється збільшенням кількості громадян, які бажають вести особисте селянське господарство і звертаються до райдержадміністрації із заявами щодо виділення земельних ділянок.

Відповідно до проведеного юридичним відділом аналізу до органів місцевого самоврядування протягом звітного періоду поточного року надійшло 1933 звернень громадян щодо питань газифікації, ремонту доріг, соціального захисту, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, вирішення питань землекористування та ін.

Робота із зверненнями громадян систематично розглядається на засіданнях виконавчих комітетів та перебуває на постійному контролі.

Райдержадміністрацією вживаються заходи щодо поліпшення цієї роботи, використання більш дієвих заходів, щодо належного розв’язання проблем, які породжують звернення громадян. Системно відслідковуються всі наявні недоліки, вживаються заходи щодо докорінної перебудови роботи із зверненнями громадян, персональної відповідальності виконавців за невчасний, необ’єктивний, формальний їх розгляд.


Інформація про хід виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 та № 110/2008 щодо поліпшення стану роботи із зверненнями громадян


За третій квартал 2011 року до Срібнянської районної державної адміністрації надійшло 9 письмових звернень, на особистий прийом звернулося 46 громадяни. До органів місцевого самоврядування 393 звернень надійшло поштою, та на особистий прийом звернулося 244 громадян.

За звітний період 2 звернення надійшло від інвалідів І групи, 2 звернення були направлені обласною державною адміністрацією та 5 звернень надійшло на гарячу телефонну лінію голови обласної державної адміністрації від мешканців нашого району.

Звернення громадян стосувалися здебільшого вирішення земельних питань, розрахунків за договорами оренди майнового та земельного паїв у господарствах району, переоформлення земельних паїв, надання земельних ділянок у власність та їх приватизації. Також порушувались питання соціального захисту, надання матеріальної допомоги на лікування, налагодження ліній телефонного зв’язку, ремонту доріг та ін.

Кожне звернення було розглянуте належним чином, по кожному зверненню була направлена відповідь заявнику. Ті питання, які неможливо вирішити в місячний термін, взяті на особистий контроль голови райдержадміністрації.

У серпні було проведено засідання постійно діючої комісії по роботі із зверненнями громадян, на якому розглядалися найбільш проблемні звернення громадян та були надані пропозиції для вирішення таких звернень.

Щомісяця до юридичного відділу Срібнянської районної державної адміністрації секретарями сільських та селищних рад подаються довідки про роботу із зверненнями громадян.

У липні 2011 року був проведений день апарату райдержадміністрації в Савинській сільській раді, під час якого були надані пропозиці, зауваження щодо роботи зі зверненнями в територіальній громаді.

В серпні 2011 року був проведений виїздний день-приймальня в Дігтярівській селищній раді. Головою та керівниками управлінь відділів та стуктурних підрозділів райдержадміністрації були надані роз’яснення та допомога громадянам, які звернулися на особистий прийом, а по тих питаннях, які неможливо вирішити на місці, були дані відповідні доручення голови райдержадміністрації.

Дотримується графік особистого прийому громадян головою та заступниками голови Срібнянської районної державної адміністрації. Ведуться журнали особистого прийому громадян.

Графіки прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрації доведені до мешканців району шляхом розміщення їх на дошках оголошень райдержадміністрації, її структурних підрозділів, сільських та селищних рад. Громадяни можуть реалізувати своє право на звернення до органів влади та місцевого самоврядування у зручний для них час, як за місцем проживання, так і під час виїзних днів-приймалень.

В основному звернення райдержадміністрація розглядає у короткі терміни, але є категорія звернень, на які, перш ніж надати обгрунтовану відповідь заявнику, подаються запити до установ та організацій, до компетенції яких відноситься порушене питання.

Всебічний, кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав і свобод, аргументоване роз’яснення необгрунтованості окремих вимог, удосконалення форм і методів роботи з організації виконання вимог чинного законодавства про звернення громадян, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня, підвищення відповідальності посадових осіб за вирішення життєво важливих проблем є одним із пріоритетних завдань органів державної влади.

Назад



07 Квітня 2017 15:04
23 Березня 2017 10:16
20 Березня 2017 12:13
13 Березня 2017 11:42
28 Лютого 2017 09:33
10 Лютого 2017 11:06
13 Січня 2017 12:24
21 Жовтня 2016 15:16
12 Жовтня 2016 14:10
05 Жовтня 2016 15:08
27 Вересня 2016 11:19
Варвинська міжрайонна виконавча дирекція Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності повідомляє, що 05 жовтня 2016 року в залі засідань Срібнянської райдержадміністрації буде проведено семінар-навчання за участю спеціалістів виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду. Початок о 12.00 годині. Запрошуємо головних бухгалтерів та голів комісій із соціального страхування підприємств, установ, організацій району.

31 Серпня 2016 09:10

Чи вплинула на Вас фінансова криза?