Срібнянська РДА
Анонси













Розгляд звернень

Назад



Звіт про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Срібнянською районною державною адміністрацією здійснюються заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань. Щодня тримається на контролі та забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання. Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації здійснюється відповідно до чинного законодавства України. За І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 41 письмове звернення громадян, з них 10 звернень надіслані обласною державною адміністрацією (Урядова гаряча лінія), інші 31 звернення, в тому числі 1 анонімне, надійшли від заявників. Основні питання, що порушувалися у зверненнях стосувалися: соціальної допомоги, призначення субсидії, земельних відносин, закупівельних цін на молоко . На особистому прийомі надійшло 23 звернення (працевлаштування, надання земельних ділянок у власність, врегулювання сімейних конфліктів та інші). На всі звернення надані ґрунтовні відповіді та роз`яснення у строки, встановлені законодавством, проведена відповідна робота. З метою підвищення ефективності роботи районної державної адміністрації зі зверненнями громадян, об»єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами чинного законодавства України за І півріччя 2017 року керівництвом районної державної адміністрації та керівниками її структурних підрозділів згідно затвердженого графіку проведено 12 прямих телефонних ліній з населенням району. Всього громадянами було порушено 15 питань, які стосувалися виплати орендної плати, нарахування субсидій, оплати праці, ремонту доріг та інші. Громадянам надані ґрунтовні роз»яснення на порушені ними питання згідно вимог діючого законодавства. На засіданні колегії районної державної адміністрації, яка відбулась 24.02.2017 року, розглядалось питання «Про стан виконання в районі Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» за підсумками 2016 року. За результатами розгляду даного питання видано відповідне розпорядження голови районної державної адміністрації. До органів місцевого самоврядування району (сільських, селищних рад) надійшло 369 письмових звернень, на особистому прийомі (голів, секретарів виконкомів сільських, селищних рад) – 773 звернень громадян. Громадяни зверталися з питаннями, що стосуються соціального захисту та пенсійного забезпечення (оформлення субсидій), земельних відносин, охорони здоров»я, працевлаштування, житлово-комунального господарства, вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування, проведення газопроводу і водопроводу, питання сільського господарства та інші. Головами та секретарями сільських, селищних рад проводиться робота з мешканцями відповідних населених пунктів щодо вирішення проблем з якими вони звертаються до органів місцевого самоврядування. Надаються роз`яснення, проводяться відповідні заходи по усуненню причин, що породжують заяви і скарги громадян. З метою створення умов для реалізації громадянами конституційного права на письмове звернення, особистий прийом, кожен заявник отримує обґрунтовану відповідь, забезпечується, за бажанням заявника, можливістю брати участь особисто у розгляді його звернення. Випадки притягнення до відповідальності посадових осіб за недотримання вимог законодавства України з питань розгляду звернень громадян в Срібнянській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування району у І півріччі 2017 року відсутні. В районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування особистий прийом громадян здійснюється посадовими особами відповідно до затверджених графіків. Ведуться журнали особистого прийому громадян. Графіки прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій, сільських та селищних рад доведені до мешканців району шляхом розміщення їх на дошках оголошень та на сайті районної державної адміністрації. Громадяни можуть реалізувати своє право на звернення до органів влади та місцевого самоврядування у зручний для них час, як за місцем проживання, так і під час виїзних заходів. Конституція України надає громадянам право вносити до органів влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян свої пропозиції, викривати недоліки в роботі, оскаржувати неправомірні дії посадових осіб. Звернення громадян забезпечують постійний зв'язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблеми суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної, правової держави.

Звіт про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2017 року Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Срібнянською районною державною адміністрацією здійснюються заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань. Щодня тримається на контролі та забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання. Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації здійснюється відповідно до чинного законодавства України. За І квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 33 письмових звернень громадян, з них 8 звернень надіслані обласною державною адміністрацією (Урядова гаряча лінія), інші 25 звернень, надійшли від заявників. Основні питання, що порушувалися у зверненнях стосувалися: соціальної допомоги, сім”ї та дітей, призначення субсидії, земельних відносин. На особистому прийомі надійшло 15 звернень (працевлаштування, земельні питання, виділення коштів на лікування, ремонт та інші). На всі звернення надані ґрунтовні відповіді та роз’яснення у строки, встановлені законодавством, проведена відповідна робота. З метою підвищення ефективності роботи районної державної адміністрації зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами чинного законодавства України за І квартал 2017 року керівництвом районної державної адміністрації та керівниками її структурних підрозділів згідно затвердженого графіку проведено 6 прямих телефонних ліній з населенням району. Всього громадянами було порушено 9 питань, які стосувалися зміни маршруту автобуса, нарахування субсидії, надання допомоги по вирішенню питання автобусного сполучення Дігтярі-Срібне, підключення газової установки та інші. Громадянам надані ґрунтовні роз’яснення на порушені ними питання згідно вимог діючого законодавства. На засіданні колегії районної державної адміністрації, яка відбулась 24.02.2017 року, розглядалось питання «Про стан виконання в районі Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» за підсумками 2016 року. За результатами розгляду даного питання видано відповідне розпорядження голови районної державної адміністрації. До органів місцевого самоврядування району (сільських, селищних рад) надійшло 50 письмових звернень, на особистому прийомі (голів, секретарів виконкомів сільських, селищних рад) – 144 звернення громадян. Громадяни зверталися з питаннями, що стосуються соціального захисту (оформлення субсидій) та пенсійного забезпечення, земельних та майнових відносин, працевлаштування, сільського та житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку, охорони правопорядку, вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування та інші. Головами та секретарями сільських, селищних рад проводиться робота з мешканцями відповідних населених пунктів щодо вирішення проблем з якими вони приходять до органів місцевого самоврядування. Надаються роз`яснення, проводяться відповідні заходи по усуненню причин, що породжують заяви і скарги громадян. З метою створення умов для реалізації громадянами конституційного права на письмове звернення, особистий прийом, кожен заявник отримує обґрунтовану відповідь, забезпечується, за бажанням заявника, можливістю брати участь особисто у розгляді його звернення. Випадки притягнення до відповідальності посадових осіб за недотримання вимог законодавства України з питань розгляду звернень громадян в Срібнянській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування району у І кварталі 2017 року відсутні. В районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування особистий прийом громадян здійснюється посадовими особами відповідно до затверджених графіків. Ведуться журнали особистого прийому громадян. Графіки прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій, сільських та селищних рад доведені до мешканців району шляхом розміщення їх на дошках оголошень та на сайті районної державної адміністрації. Громадяни можуть реалізувати своє право на звернення до органів влади та місцевого самоврядування у зручний для них час, як за місцем проживання, так і під час виїзних заходів. Конституція України надає громадянам право вносити до органів влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян свої пропозиції, викривати недоліки в роботі, оскаржувати неправомірні дії посадових осіб. Звернення громадян забезпечують постійний зв'язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблеми суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної, правової держави.

Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік.doc ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2016 року


ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року


ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за 2014 рік

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2014 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за ІІ квартал 2014 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2014 року


ЗВІТ про стан роботи із зверненнями громадян за ІІІ квартал 2013 року

ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян за ІІ квартал 2013 року

Про підсумки розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації за I квартал 2013 року

Про підсумки розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації за 2012 рік

Про підсумки розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації за IIІ квартал 2012 року

Про підсумки розгляду звернень громадян у  районній державній адміністрації  за IІ квартал 2012 року

Про підсумки розгляду звернень громадян у  районній державній адміністрації  за I квартал 2012 року


Назад



Інтерактивна інвестиційна мапа України
17 Жовтня 2017 12:24
28 Серпня 2017 16:13

Чи вплинула на Вас фінансова криза?